Mobilt internet!

Nu har jag i två dagar haft glädjen att använda ett mobilt bred band som fungerar!
Vilken känsla det är att kunna ta hem en tidning eller en rörlig sida och få se den i ett sträck.
Vi som inte bor i en tätort får ju nöja oss med lite enklare bred band om jag säger så.
När jag försökte ta hem bilder från You Tube så fick jag två sekunder bild och ljud sen
tog det en till två minuter att ladda nästa två sekunder lite jobbigt i längden!
Så nu skall här surfas på nätet kan jag låva.
En fin dag här ute i Östgötaskärgården är det. Skolungdomarna har någon form
av orientering, och springer fram och tillbaka på vägen mellan oss och skolan.
Konstigt! Jag ser inte en enda fågel utanför vårt fönster och det brukar vara många,
så det är verkligen lugnt här i dag.
Gubben själv.

Kommentarer
Postat av: Christer

Kul att stifta bekantskap med en idealist av din kaliber! Överhuvudtaget känns det fint att möta människor med ideellt patos i detta egoismens tidevarv. Medlemsutbildningen, där vi sammanstrålar, blev en i högsta grad positiv erfarenhet. Vore säkert värdefullt om även andra än nybörjare fick ta del av den. Märker att de här studierna väcker tankar.

Med varm kamratlig hälsning

Christer

2009-10-05 @ 22:01:53
Postat av: Yvonne/mystra

Det är slående så lika ni är du och den där söta gubben ovanför din bild. Jag gillar er båda.

Gå in på min blogg och kommentra och ge mig en hälsning. Kram Yvonne

2009-10-07 @ 20:02:36
URL: http://mystras-paradis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0