Klassträffen

Igår lördag så var jag på Tollare fhsk som ligger utanför Stockholm för att träffa mina klasskamrater från ledarlinjen. Vi slutade för trettio år sedan, så det var med stor nyfikenhet som jag reste dit. Hur såg dom ut i dag tro, skulle jag känna igen dom? Trettio år är en lång tid, men oj vad lik sig dom var lite äldre och fylligare samt lite mer skrynkliga men jättefina! Det blev en oförglömlig dag vi berättade vad som hänt sedan vi sågs senast, ett livs berättelse allt från Tysklandsboende, Brasilenflytt,konstsmed,campingägare,småföretagare och mycket mer.Det blev en oförglömlig dag att åka hem för att smälta.
Så idag söndag så får det allt bli att jag tar det lungt och bara fins här.

Kommentarer
Postat av: LENA ENGMAN

Vad roligt!!!! Den här bloggen ska jag följa, Berne. Lagt in den på "favotiter"

Äldre, skrynkligare o fylligere! You name it!!!

2009-09-02 @ 09:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0